dimecres, 28 de febrer de 2018

STUDENT   EXCHANGE 2017-8
del 12 al 17 de Nov 2017 - Olesa de Montserrat

Diumenge - 12 novembre de 2017

Després de tant de temps esperant la seva visita, finalment ha arribat el dia. Tots el pares, mares, alumnes i professors ens dirigim a l’aeroport a recollir els nostres amics de l’escola sueca internacional Internationella Engelska Skolan de Västerås.

Cada familia passarà el diumenge amb el seu estudiant suec i dilluns ens ho explicarem!

Dilluns - 13 novembre de 2017

Arriba dilluns. Hem quedat tots a les 8h a l’escola. Ens trobem al pati per fer alguns jocs per conèixer-nos millor i tot seguit comença la gincana. Un mapa d’Olesa, uns objecti us en el mapa i la càmara de fotos per les proves!

En grups de 10 comença el compte enrera. Suecs i Olesans comença la cursa d’orientació, el grup que ho faci en menys temps serà el guanyador!

15h. Hem quedat tots al club de tenis pàdel. Ens dividim en tres grups: el primes farà mitja horeta de pàdel. Els suecs no ho coneixen i els hi ha agradat  molt, han trobat l’estoneta massa curta! Mentrestant, el 2n grup està a 5è i 6è de primària perquè els hi han preparat dues activitats per fer amb ells. Primer juguen a jocs de taula en grups i després fan un Karaoke on canten junts en anglès. Va estar molt bé i van riure molt. A la vegada que aquests dos grups estan fent aquestes activitats, un tercer grup està al Teatre de la Passió, on els hi fan una visita del teatre per dins. En Xavier Povill ens fa una breu explicació dels origens del teatre i ens mostra com funciona tot entre bambalines! Super interessant!

Dimarts - 14 novembre de 2017

Avui anem d’excursió i hem quedat tots a les 8h a l’escola per anar a buscar l’autocar. Anem de visita per Barcelona centre. A les 10h tenim una  visita guiada per la Sagrada Família…ens vem quedar tots sense paraules. Molt bonic.

Els suecs tenen horaris molt diferents, per això, després de la visita de la Sagrada Família necessitaven menjar per no defallir. Vem fer un entrepà al parc de la Sagrada Família i després vem visitar l’Eixample tot caminant cap a la Plaça Catalunya. Va ser una bona passejada!

Durant el trajecte, els nostres alumnes anaven fent les explicacions sobre diferents punts d’interés que havien preparat a la classe de socials amb l’Ignasi.

Dimecres - 15 novembre de 2017

Avui anem cap a Sitges. Els hi ensenyarem un poble de costa típic del nostre mediterrani i per sort fa molt bon dia. Agafem l’autocar i marxem a passar el matí a Sitges.

Dijous - 16 novembre de 2017

Arriba dijous. Avui visitarem la Barcelona antiga: el conegut barri Gòtic on hem organitzat una visita al Museu de la Barcelona Romana. Voltem per tot el barri gòtic fins arribar al Port Vell/Maremagnum. Allà els deixem una estoneta per passejar per aquella zona, perquè fa un dia fantàstic!

Per la tarda, hem quedat a les 20h a l'escola de primària per realitzar la nostra "FAREWELL..." Demà ja marxen. No volem que marxin!!!

Totes les famílies porten algún menjar tradicional per sopar! Des de croquetes, truites de patata, pa amb tomàquet... i per amanitzar-ho el nostre super DJ Raül! La festa està servida!

Divendres - 17 novembre de 2017

8h. Hem quedat tots a l'autobús amb les maletes incloses. És l'últim dia i estem tots molt tristos. Com a despedida, els portem a Montserrat on visitarem el Monestir i després esmorzem amb les magnífiques vistes que té Montserrat...No tenim massa estona perquè a les 11h hem de marxar cap a l'aeroport!!!

Finalment el moment de desperdir-se ha arribat! Els acompanyem a l'aeroport...ja marxen i tot són cares llargues i plors!!! FINS EL MES DE MAIG! ENS VEIEM AVIAT!